سفارش تبلیغ
صبا ویژن

15 نکته مهمی که باید قبل از خرید اکستنشن مو بدانید اکستنشن مو سا

    نظر


مژه ها توانایی قابل توجهی در تغییر چهره شما دارند. افراد بسیار کمی با مژه های پرپشت به دنیا می آیند و شکل خود را تا بزرگسالی حفظ می کنند. اکستنشن مژه یک میانبر نیمه دائمی برای مژه های پرتر است که در سال های اخیر بسیار محبوب شده است. در این مقاله آموزشگاه و آکادمی خانه عروس به 15 نکته مهمی که قبل و بعد از اکستنشن مژه باید بدانید می پردازیم.

چرا اکستنشن مژه؟

تمام نکات در مورد تقویت مژه ها مربوط به کوتاه کردن انتهای مژه ها، رشد بیشتر آنها یا استفاده از تقویت کننده های مختلف مژه است.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تمام ترفندهایی مانند خط چشم گربه ای، سایه چشم دودی یا زدن چندین لایه ریمل روی مژه هایتان را امتحان می کنید تا چشمانتان بزرگتر به نظر برسد، اکستنشن مژه شما را برای همیشه نجات می دهد. اکستنشن مژه 4 تا 6 هفته دوام می آورد و پس از آن نیاز به اکستنشن دارید.

شاید برای شما سوالی پیش بیاید که آیا اکستنشن مژه واقعاً می تواند ظاهر شما را تغییر دهد یا ارزش هزینه کردن را دارد؟ پاسخ این سوال قطعا مثبت است اما برای رسیدن به نتیجه با ما همراه باشید.

قبل از برنامه ریزی برای اکستنشن مژه چه عواملی را باید در نظر بگیریم؟

1- هزینه اکستنشن مژه

ممکن است همچنان در پرداخت هزینه نسخه های اضافی یا در نظر گرفتن هزینه تعمیرات تردید کنید. به جای این افکار بهتر است تصور کنید که هر روز صبح با مژه هایی زیبا و پر بدون نیاز به خط چشم و ریمل از خواب بیدار می شوید. در این مقاله نمی خواهیم حقیقت را از شما پنهان کنیم. اگر تصمیم دارید اکستنشن مژه را برای مدت طولانی نگه دارید، باید بدانید که آنها می توانند برای شما هزینه داشته باشند.

2- آرایشگاه مناسب

حتما در مورد آرایشگاهی که انتخاب کرده اید تحقیق کنید. حتی احتمال عفونت قارچی و مژه ها نیز بسیار کم است، اما باید همه جوانب احتیاط را در نظر بگیرید. محیط برخی از آرایشگاه ها ممکن است بهداشتی نباشد یا تجهیزات را به درستی ضدعفونی نکنند.

3- استفاده از تجربیات دیگران

از تجربه افرادی که قبلاً جراحی چشم انجام داده اند کمک بگیرید. شما می توانید همه چیز را در مورد اکستنشن مژه در سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام بخوانید. به یاد داشته باشید که شکل مژه و آرایش چشم برای همه یکسان نیست، بنابراین درک این مشکل با اکستنشن دشوار است. بنابراین، زیاد به نظرات دیگران اعتماد نکنید.

4- کاهش انبساط

آرایشگاه هایی برای اکستنشن مژه وجود دارد که برای خدمات اکستنشن مژه یا مشتریانی که برای اولین بار استفاده می کنند تخفیف ارائه می دهند. بهترین معامله را پیدا کنید، اما نه ارزان ترین، زیرا شما سالن خود را انتخاب می کنید تجهیزات کثیف و محیط کثیف چیزهایی هستند که هرگز نباید آنها را بپذیرید

بعد از گرفتن نوبت اکستنشن مژه چه کنیم؟

5- مدل خود را از قبل انتخاب کنید

دریابید که کدام مدل افزونه را می خواهید. کلاسیک (البته)، حجیم، بزرگ، با گربه، با نوزاد و غیره. آنها مدل های مختلف اکستنشن مژه هستند. آیا چشمان کوچکی دارید که می خواهید بزرگتر به نظر برسید؟ آیا چشمان عمیقی دارید که می خواهید بیشتر دیده شوید؟ انتخاب فرم مژه ها هم مهم است، آیا می خواهید صاف، نیمه فر باشد یا کاملا فر؟ همچنین می توانید ضخامت آن را کاملاً خودتان تعیین کنید. ضخامت مژه ها بین 7 تا 15 میلی متر متغیر است. اگر نمی دانید چه می خواهید، می توانید قبل از انجام کار با آرایشگر خود مشورت کنید یا مدل مورد نظر خود را از عکس انتخاب کنید و به روز اکستنشن با خود بیاورید.

6- آرایش نکنید

روزی که برای اکستنشن مژه به سالن می روید، مطمئن شوید که آرایش نکنید. از خط چشم، سایه چشم و به خصوص ریمل استفاده نکنید و از لوازم آرایشی روغنی به هیچ عنوان استفاده نکنید، زیرا این مواد مانع از چسبیدن صحیح مژه ها به پلک می شوند.

7- برنامه خود را از قبل آماده کنید

به مدت 24 تا 48 ساعت پس از کاشت مژه، مژه ها نباید مرطوب یا خیس باشند، زیرا چسب های استفاده شده برای مژه ها ممکن است باعث چسبندگی آنها شود. حداقل 24 ساعت صبر کنید تا چسب کاملا خشک شود. بنابراین، اگر قصد رفتن به استخر یا محیط مرطوب را دارید، باید آن برنامه را به زمان دیگری موکول کنید.